Tour Salon 2011

Wzorem ubiegłorocznego spotkania Tour Salon 2011 będzie wydarzeniem silnie nastawionym na promocję produktów turystycznych i tradycyjnie obfitym w dużą liczbę spotkań biznesowych. Licznie zgromadzone „gwiazdy”, pasjonujące wydarzenia i spotkania staną się smakowitym kąskiem dla poszukiwaczy nowych destynacji i podróżniczych inspiracji.

 

Odkryj Maroko z Tour Salonem!

Tegorocznym krajem partnerskim Tour Salonu będzie Królestwo Maroka - kraj zachodzącego słońca. Dla Europy to brama do Afryki, oddalona od niej zaledwie 14 km. Maroko jak mozaika jest połączeniem przenikających się różnych tradycji i kultur. Społeczeństwo Maroka to mieszanka ludów arabskich i rdzennych północnoafrykańskich plemion berberyjskich. Przybyszów z Europy ujmuje naturalna serdeczność mieszkańców i zarazem niezwykłe spotkanie z egzotyką ich zwyczajów. Maroko zaprasza nad ciepłe wybrzeże Morza Śródziemnego i szerokie, piaszczyste, miejscami klifowe plaże Oceanu Atlantyckiego, gdzie spragnieni ciepła upoją się afrykańskim słońcem, a zwolennicy aktywnego wypoczynku mogą oddawać się takim sportom jak windsurfing, kitesurfing, narty wodne, golf czy wędkarstwo.

Wszystkie Regiony Nasze Są!” czyli szeroka akcja promocyjna Tour Salon

Poznańskie targi turystyczne to z jednej strony miejsce efektywnego (i efektownego!) promowania wszystkich polskich regionów, a z drugiej promowania walorów naszego kraju za granicą.

Tour Salon to także zgromadzenie w jednym miejscu wielu zagranicznych regionów, biur podróży, touroperatorów, usług w turystyce, przewoźników, linii lotniczych, portali internetowych
i wydawnictw, które skupiają się m.in. na ekspozycjach specjalnych: „WySPA Zdrowia”, „Turystyka Biznesowa”, „Turystyka Aktywna - EXTREME”, „Ekspozycja Autokarów” i „Port Lotniczy TOUR SALON”.

Tegoroczna edycja Tour Salonu będzie doskonałą okazją do promocji produktów turystycznych wszystkich polskich regionów. Organizatorzy planują szczególnie skupić się na tym, aby o produktach było głośno, przed, podczas oraz po targach. Szerokie zainteresowanie mediów to potwierdzenie, że istnieje realne zapotrzebowanie na zaistnienie w świadomości społecznej całego spektrum obiektów, z których utkana jest turystyczna mapa naszego kraju.

Biznes dla turystyki. Turystyka dla biznesu – niezmiennie od 22 lat na Tour Salonie

Tour Salon to doskonałe miejsce dla podejmowania nowych wyzwań biznesowych. Wiedzą o tym ci, którzy korzystają z Bussines Plannera Tour Salonu - systemu aranżowania spotkań. Na targach rokrocznie nawiązywane są intratne kontakty, a liczni profesjonalni zwiedzający podejmują dziesiątki rozmów biznesowych z wystawcami. Podczas Tour Salon 2010 liczba 15 tysięcy profesjonalistów przełożyła się na ilość podpisywanych kontraktów, a pawilony tętniły od rozmów biznesowych – w tym roku organizatorzy spodziewają się podobnego zainteresowania Bussines Plannerem oraz licznych, efektywnych rozmów biznesowych zakończonych uściskiem dłoni.

Inspirujące Gwiazdy i zintensyfikowany program wydarzeń

Targi Tour Salon to także niezliczona liczba konferencji, odczytów i spotkań podejmujących aktualne tematy branży – to doskonała możliwość rozwiania swoich wątpliwości.

Poznańskie targi turystyczne to idealna okazja aby posłuchać, popatrzeć i porozmawiać
z niewątpliwymi gwiazdami polskiej turystyki. Marek Kamiński, Martyna Wojciechowska, Anna Lichota, Jacek Pałkiewicz – goście ostatniej edycji Tour Salonu chętnie opowiadali
o swoich podróżach, podpisywali książki, tym samym pobudzając do odkrywania nowych destynacji i nabierania chęci do podejmowania wydawałoby się niemożliwych wyzwań. W tym roku organizatorzy spodziewają się niemniejszej plejady inspirujących postaci.

Sprawdzona formuła targów

Targi turystyczne podobnie jak w ubiegłym roku potrwają cztery dni. Dwa pierwsze dni przeznaczone będą dla profesjonalistów, a kolejne dwa dla szerokiej publiczności. Taka formuła gwarantuje wszystkim zgromadzonym skorzystanie z tego, co ich najbardziej interesuje: nawiązania intratnych kontaktów biznesowych, spotkania się z branżą, zobaczenia nowości czy najnowszych trendów w turystyce.

Dla wystawców termin zgłoszeń na targi upływa 23 maja 2011.

Przesłanie formularzy do tej daty zagwarantuje możliwość wyboru najlepszych lokalizacji.

22 edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w dniach 19-22 października 2011 razem z Targami Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL (19-21 października).